
Service DJI pentru Drone
Dacă ne trimiți drona pentru reparații la Service DJI din străinătate cu transport maritim, te rugăm să nu trimiți și bateria dronei. Avem probleme la trimiterea lor înapoi din cauza restricțiilor de curierat.
Te rugăm să completezi formularul de mai jos cu cât mai multe informații posibil cu privire la solicitarea ta sau serviciul de care ai nevoie, ne va ajuta să găsim și problemele ascunse. Vom răspunde cât mai curând posibil.
Completează formularul pentru a vedea disponibilitatea serviciilor de constatare 100lei și transport 50lei gratuite.
Formular pentru reparații service DJI
Detalii pentru livrare
Îți multumim pentru încrederea acordată și vom face tot posibilul ca problema ta să fie rezolvată în cel mai scurt timp posibil. Nu ezita să ne întrebi orice în legatură cu drona sau reparația ta.
Te felicităm pentru alegerea facută a dronei DJI fiind extrem de fiabile si moderne, dacă nu ar fi accidentele de zbor aproape că nu ar fi nevoie de un service pentru ele.
Te va suna curierul cand sosește. Dacă întarzie mai mult de doua zile lucrătoare anunță-ne să refacem comanda catre curier. 🚚
Te rog să pregătești coletul pentru curier. Coletul să conțină drona, telecomanda, baterie și ochelari în cazul dronelor fpv. Este necesar să puneți totul într-o cutie de carton ( cutia din fabrica, de pantofi etc …). Nu trimite carduri de memorie sau cabluri în service.